Film z drona to skuteczna i przede wszystkim atrakcyjna reklama dla Twojej firmy. Z drona świetnie prezentują się duże obiekty, jeśli chcemy pochwalić się przestrzenią wokół nich. Doskonałym przykładem będą hotele, ośrodki wypoczynkowe, budynki z branży deweloperskiej, atrakcje turystyczne typu parki, parki rozrywki itd. Coraz częściej filmowanie dronem stanowi część filmów promocyjnych, a nawet nagrań ze ślubów i wesel. 

W tym artykule dowiesz się, dlaczego film z drona jest atrakcyjny dla odbiorców i dlaczego warto inwestować w ujęcia z lotu ptaka.

Ujęcia z lotu ptaka

Drony od jakiegoś stały się „must-have” każdego dobrego filmu promocyjnego. Ich ogromna popularność sprawiła, że na rynku wciąż pojawiają się coraz to nowe urządzenia, które można używać zarówno amatorsko, jak i profesjonalnie. Latanie dronem to nie tylko profesjonalna usługa, ale dla wielu czysta przyjemność z wykonywania zdjęć z tak nietypowej perspektywy.

Trudno uwierzyć, że jeszcze kilka lat temu nikt nie podejrzewał jak ważne będą drony w naszej przestrzeni. Dziś są spotykane prawie w każdej branży.

Film z drona

Filmy reklamowe z lotu ptaka mają ogromny potencjał, dlatego ich popularność wciąż rośnie. Kamera unosząca się wysoko nad ziemią, może uchwycić zupełnie inną perspektywę niż jest nam dane normalnie zobaczyć. Dlatego nagrywany dronami film staje się nowoczesny, innowacyjny, a dzięki temu wyróżni się na tle konkurencji.

Filmy z drona, ujęcia lotnicze stanowią obecnie nieodłączny element produkcji video, wnoszący do naszego materiału filmowego nowe treści, które są istotne w kontekście budowania wizerunku marki.

Czy ktoś z Was miał okazję zobaczyć jeziorko z takiej perspektywy?

Zdjęcie z drona

Zdjęcie z drona zapewnia unikatowy kadr.

Oczywiście, że większość powie “nie”. Nic dziwnego, aby zobaczyć jezioro z góry trzeba nad nim przelecieć. Mało kto ma taką okazję.

Dlatego zastanówmy się, o ile bardziej atrakcyjne będzie pokazanie hotelu w sercu Kaszub z lotu ptaka niż przedstawienie go tylko za pomocą klasycznych ujęć?

Z góry można pokazać okoliczne jezioro, lasy, otaczającą obiekt przestrzeń. To obrazek, którego zwyczajnie nie będzie nam dane zobaczyć.

Nic dziwnego, potencjał drona jest ogromny! Dlatego warto urozmaicić nasz film o właśnie takie nietuzinkowe ujęcia. 

W jakich sytuacjach najlepiej użyć drona? Podajemy kilka przykładów:

Ujęcia z lotu ptaka pozwalają zaprezentować budynek lub większy kompleks w całej okazałości. Z tego powodu, filmy promocyjne dronem świetnie sprawdzą się przy prezentowaniu inwestycji deweloperskich (pod warunkiem, że wykorzystamy drona prawidłowo).




 

Kolejnym przykładem jest produkcja filmu z wydarzenia sportowego, w których akcja toczy się błyskawicznie. Idealnie sprawdzają się np. wyścigi samochodowe, które trudno filmować z kamery statycznej. Profesjonalne filmowanie dronem na pewno sprawi, że nasz materiał filmowy stanie się nietuzinkowy, a ujęcie z lotu ptaka odda emocje, które towarzyszyły wydarzeniu. Warto również pamiętać, iż przy takich  imprezach, gdzie jest wiele osób, mobilność drona jest jego wielką zaletą. Urządzanie może się szybko przemieszczać w określone rejony filmowanego wydarzenia, dzięki czemu możliwa jest zmiana perspektywy  kręconych ujęć i dynamika filmu.




Drona można użyć do filmowania pięknych okoliczności przyrody, takich, do których trudno się dostać. Przed pojawieniem się na rynku dronów jedyną możliwością zrobienia podobnych zdjęć było wynajęcie śmigłowca i licencjonowanego pilota. Takie rozwiązanie, oczywiście, generowało koszta i było trudne do zrealizowania. Profesjonalna rejestracja zdjęć dronem pokazuje to czego z ziemi nie jesteśmy w stanie dojrzeć. Może to być film promujący jakiś region.




Film z drona potrafi pięknie pokazać atrakcje turystyczne.




Co ciekawe, z zachowaniem należytej ostrożności możliwe jest robienie ujęć z imprez, tak jak z tej imprezy weselnej.




Ujęcia z drona wykorzystuje się obecnie w większości produkcji filmów reklamowych.  Nic dziwnego, każdy stara się wykorzystać potencjał drona, póki jest na to tak wieka moda. Tradycyjne filmy reklamowe nie są w stanie konkurować z tymi, które wykorzystują ujęcia z drona. Takie rozwiązania stosuje się np. do  salonów kosmetycznych czy fryzjerskich, lokali gastronomicznych i rozrywkowych, oraz szkół i obiektów sportowych z halami. Odpowiednio przygotowana i zmontowana prezentacja filmowa takiego obiektu pomoże Wam wypromować go w sieci i poszerzyć grono potencjalnych klientów.

W fimie Link Media regularnie korzystmy z drona nagrywając filmy reklamowe, np. w początkowych ujęciach filmu.




ZOBACZ PORFOLIO LINK MEDIA 

Usługi filmowania dronem można zauważyć też na eventach, czy na teledyskach.

Film z drona – czego nie można robić!

Teoretycznie latać dronami można wszędzie, a praktycznie już niekoniecznie. Istotnymi ograniczeniami jest bardzo zła pogoda (deszcz, wichura, śnieżyca), przestrzeń powietrzna kontrolowana przez lotniska, tereny wojskowe oraz miejsca, gdzie loty są zakazane. Aby sprawnie i profesjonalnie latać dronami należy mieć specjalną licencję, a przede wszystkim wiedzę na temat tego, co można filmować, a co nie. Dotyczy to szczególnie większych dronów używanych w celach komercyjnych. Amatorskiego sprzętu można używać bez specjalnego „prawa jazdy”.

Warto być na bieżąco z wytycznymi, jako że prawo dotyczące lotów dronami często się zmienia.

Dron zawsze powinien znajdować się w zasięgu wzroku. Nie wolno latać np. nad portami morskimi i lotniskami, kopalniami, wodociągami i ujęciami wody.Na szczęście w większości przypadków specjalna aplikacja w smartfonie podpowie nam, czy “latająca kamera” znajduje się w strefie latania czy nie. Aplikacja rozpoznaje także, czy naruszamy przestrzeń powietrzną zarezerwowaną dla samolotów.

Film z drona

Korzystanie z ujęć drona to obecnie bardzo duży trend w filmach promocyjnych wielu marek. 

Poza powyższymi wymienionymi wyjątkami latać można nawet w obiektach zamkniętych, pod warunkiem, że są to np. duże hale, czy magazyny.

Film z drona to najlepsza promocja!

Nie ulega wątpliwości, że skuteczna promocja marketingowa musi się wyróżniać. Współcześni odbiorcy doceniają już nie tylko dobrą jakość, ale i nowoczesne rozwiązania. Ujęcia z drona często są tak nietypowe i ciekawe, że odbiorca chce je zobaczyć – dlatego spędzi na naszej witrynie więcej czasu niż przy zwykłym filmie.

Profesjonalne filmowanie dronem to obecnie trend, który warto wykorzystać. Dzięki temu będziesz krok przed konkurencją, a to sprawi, że nasza oferta trafi tam, gdzie powinna.

Zapraszamy do bezpłatnej wyceny Twojego filmu z drona!

Agencja reklamowa Link Media świadczy usługi latania dronem m.in. na terenie Trójmiasta, Warszawy, ale i w innych miastach takich jak Bydgoszcz,

Filmowanie dronem

Filmowanie dronem daje szasnę na uzyskanie nietuzinkowych ujęć.

Poznań, czy Wrocław. Ujęcia z drona wykorzystujemy do realizacji nowoczesnych filmów.

Dysponujemy dronami w najnowszej technologii DJI, co gwarantuje najwyższą jakość i rozdzielczość filmu.

Aby móc swobodnie latać dronami należy posiadać świadectwo kwalifikacji operatora bezzałogowego statu powietrznego Urzędu Lotnictwa Cywilnego (VLOS). Nasi operatorzy kamery mają takie zezwolenia dzięki czemu są uprawnieni do wykonywania lotów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Aby móc wykonywać loty dronem i rejestrować zdjęcia lotnicze takie pozwolenie jest niezbędne!

Dzięki profesjonalnemu podejściu, świetnym operatorom i najwyższej klasy sprzętom tworzymy profesjonalne zdjęcia, które na pewno spełnią Twoje oczekiwania.

Cena lotu dronem

Cena lotu dronem zależy od kilku czynników i jest ustalana indywidualnie. Jeśli ujęcia kręcone dronem są częścią materiału filmowego wówczas cena obejmuje już realizaję pełnego filmu wraz z rejstracją zdjęć dronem.

Potrzebujesz filmu reklamowego z ujęciami z drona?

Oferujemy szeroki zakres usług filmowania dronem. Zapewniamy najwyższą jakość statków powietrznych, wysoką jakość ujęć oraz oferujemy profesjonalny film nakręcony dronem.  Zapraszamy do kontaktu po bezpłatną wycenę usługi filmowania.

 Autor: Agata Panas

Foto: Link Media/Pixaby

POCZYTAJ WIĘCEJ: 

Copywriter niemiecki – dlaczego warto zainwestować?